Otázky a odpovědi

Jak se k vám mohu objednat?

Nejlepší způsob je využít náš REZERVAČNÍ SYSTÉM. Případně volejte konkrétního terapeuta.  Kontakty najdete na titulní straně dole, případně u jednotlivých služeb. Pro objednávku skupinových lekcí využijte kalendář pro SKUPINOVÉ LEKCE.

Jaké benefity, které mi poskytuje zaměstnavatel, mohu v Centru zdravých zad využívat?

V Centru zdravých zad přijímáme téměř všechny benefity, které jsou na trhu. EDENRED, PLUXEE (dříve SODEXO), BENEFITY, BENEFIT-PLUS, UP ČR – Gallery Beta, GUSTO KARTA, MULTISPORT karta… Pokud zde nenajdete Vaše benefity, kontaktujte nás na info@centrumzdravychzad.cz, pokusíme se vše zařídit s dodavateli co nejdříve.
 

Na co mohu použít MULTISPORT kartu?

MULTISPORT karta je z principu určená pouze na skupinové lekce. MULTISPORT kartou NELZE hradit ÚVODNÍ LEKCI. V Centru zdravých zad jí můžete využívat na skupinové cvičení SPS (SM Systém), pilates, zpevnění středu těla + rolling, jóga zdravě a případně další jednorázově vypsané skupinové lekce (Korekce postavení páteře pro zdravá záda). Pokud jste se registrovali k nám do systému ve skupině MULTISPORT, systém Vám povolí pouze 1. rezervaci. Pro další rezervace musíte mít nabitý depozit 200,- Kč MULTISPORT. Bez depozitu Vám systém další rezervaci nedovolí. 

Jaký je postup při použití MULTISPORT karty?

MULTISPORT kartou zaplatíte před začátkem hodiny.  Při rezervaci skupinové lekce zaškrtněte „zaplatím na místě“.

Můžete mi vystavit fakturu pro zaměstnavatele?

ANO, napište nám email na info@centrumzdravychzad.cz s údaji na co přesně a na jakou částku fakturu potřebujete, pošleme Vám ji obratem.

Můj lékař mi napsal poukaz na rehabilitaci. Mohu jej v Centru zdravých zad využít?

Je nám líto, nespolupracujeme s pojišťovnami. U nás se veškerá péče hradí. Pokud tedy máte poukaz od lékaře, doporučujeme využít některou z REHABILITACÍ, které spolupracují s pojišťovnami. Pokud budete potřebovat pomoc i nadále, pak se na nás obraťte, rádi Vám pomůžeme. 

Kde mohu koupit pomůcky pro cvičení SPS (SM Systém)?

Pomůcky pro cvičení SPS (SM Systém) si můžete přijít koupit k nám, nebo objednat v našem eshopu. Pro vyzvednutí prosím volejte a domluvte si, kdy a kde si zboží vyzvednete. Nejsme klasickou prodejnou, abychom se Vám mohli věnovat, nemůžeme mít právě jiného klienta v péči. Děkujeme za pochopení.

Jak mám přijít oblečený/á na skupinové cvičení?

Na skupinové lekce přijďte vždy v pohodlném cvičebním oblečení (tričko, tepláky, legíny kraťasy…, ponožky). Nepotřebujete žádnou sportovní obuv, ale vždy cvičíme v ponožkách. 

Jak se mohu naučit cvičit cvičení SPS (SM Systém)?

Existuje několik možností. Záleží na Vašem zdravotním stavu a schopnostech.

1) Téměř pravidelně (každých 14 dní) pořádáme ÚVODNÍ LEKCE. Na těchto hodinách Vám vysvětlíme základy cvičení SPS (SM systém).  Je nutné se objednat přes REZERVAČÍ SYSTÉM. (při vážných potížích není tato varianta příliš vhodná)
2) INDIVIDUÁLNÍ LEKCE – vyberte si lektora a objednejte se přímo k němu. Pokud máte zdravotní problémy – výhřez meziobratlového disku, skoliózu, dlouhodobé potíže… tato varianta je pro Vás nejlepší.
3) ZÁKLADNÍ KURZ SPS (SM SYSTÉMU) – občas pořádáme 4 denní kurz základů tohoto cvičení. Sledujte naše webové stránky, Facebook, rezervační systém.

Existuje video podle kterého mohu doma cvičit?

ANO, vytvořili jsme pro naše klienty VIDEO, podle kterého můžete doma cvičit. Toto video není určené k naučení cvičení, je pouze pomoc na doma. Připravujeme další videa.  ZAREGISTRUJTE se k odběru našich videí na www.youtube.com

Kdy nejpozději mohu rezervaci bezplatně zrušit?

Veškeré objednávky v REZERVAČNÍM SYSTÉMU můžete zrušit 24 hodin před termínem sami. Do 12 hodin před termínem je storno poplatek 50% ceny a při zrušení později než 12 hodin před termínem 100% storno. 

Rezervace lekce jako náhradník?

V rezervačním systému jsem přihlášený na lekci jako náhradník, můžu na lekci dorazit? Je nám líto, v tuto chvíli je kapacita tělocvičny plně obsazena. Pokud se některý z klientů přihlášených před vámi odhlásí, přijde vám email s informací o uvolněném místě. V tomto okamžiku je vaše rezervace platná, zobrazí se vám možnosti platby a na lekci můžete dorazit. Pokud máte rezervaci jako náhradník, za lekci neplatíte.

Jak mohu prodloužit platnost permanentky?

Permanentky mají vždy platnost 365 dní od nabití. Pokud chcete prodloužit platnost, musíte dobít příslušnou permanentku přímo v REZERVAČNÍM SYSTÉMU (prodloužíte POUZE dobitím stávající permanentky v sekci „MOJE PERMANENTKY“, nikoliv zakoupením další, tj. nové). Platba prodlouží platnost o 365 dní od data připsání na účet automaticky.